Fogyasztóvédelem - Házhozpatika webáruház és egészségügyi információk

 Keresés 
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Fogyasztóvédelem

1. A Házhozpatika webáruház üzemeltetője az Akvarius Med Kft. üzleti törekvése az elégedett visszatérő vásárlók megnyerése és megtartása.

E célból maximális ügyfélközpontúságra törekszünk. Gyors csomagszállítás, átlátható, logikus honlapszerkezet, terméktájékoztatók, termékinformációk, és minden olyan információ gyors elérése, amelyre a vásárlónak szüksége lehet. Csomagjainkat nagy körültekintéssel állítjuk össsze, és pontosan küldjük, ennek ellenére előfordulhatnak hibák.  

A Vásárló panasz esetén az info@hazhozpatika.hu levélcímre küldhet levelet, illetve az 06-30-266-5524 ügyfélszolgálati telefonon munkanapokon 9-17h között is bejelentheti panaszát. A Házhozpatika Webáruház ha valóban hibát vétett, azt igyekszik a lehető leghamarabb kijavítani, illetve a vásárló méltányolható kérését teljesíteni.


2. Ha a vásárló vita esetén nem tud megegyezni első körben a Házhozpatika ügyfélszolgálatával, kérheti peren kívüli egyezség létrehozását, ebben segítenek a Békéltető Testületek:



3. További lehetőségek
- A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.
2017. janár 1-től a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jogutódja a a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.
Segítségül közöljük, hogy a hivatkozott honlapon kiválaszthatja a Járást, illetve az Ügyeket, utóbbiban vannak részletezve a hatóság fogyasztóvédelmi feladatai. (Házhozpatika)


4. A vásárló ellási joga és szavatossági érdekérvényesítése
Javasoljuk az ÁSZF-ünk áttanulmányozását
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz